понеділок, 4 листопада 2013 р.

                               

                                                           Привіт усім!!!

Думаю ви упізнали навчальний заклад, зображений на малюнку. Тим, хто не здогадався презентую Вашій увазі  ЖДУ ім. І.Франка. По закінченні минулого навчального року я вступила в цей навчальний заклад.(  ННІ іноземної філології). Навчаюсь на державній формі. Чесно кажучи, факультет, який я обрала мене спочатку збентежив, адже я не збиралася пов`язувати своє життя з гуманітарними науками і планувала повязати своє навчання з інакшим факультетом. Але доля вирішила інакше і ось я тут))) Навчанням задоволена, хоча й не легко. Зараз я зовсім не жалкую про свій вибір, адже знання іноземної мови це, як кажуть, -вікно у світ. Захоплює й те, що окрім англійської з другого семестру вводиться німецька мова, з другого курсу-французька, а на далекому 5 курсі кажуть, що буде ще й ізраїльська та скіфська (але ніхто не знає для чого)))Хоча мене це захоплює. До нас часто приїжджають гості з інших країн на конференції. Остання конференція була присвячена драмі. Приїжджали викладачі з Ягелонського та Воронезького університетів, а також був присутній доктор філософських наук Кебуладзе В.І. з  університету ім. Т. Шевченка. І таких конференцій чимало. 
Є можливість після закінчення нашого університету навчатись за кордоном. Наприклад, в канадському університеті Thompson Rivers. Нещодавно було підписано угоду про співпрацю між ректором ЖДУ ім.І.Франка та ректором Стамбульського університету. 
Навчатися цікаво і викладачі завжди раді допомогти. Тому я задоволена))))Хоча й сумую за школою.

2 коментарі:

  1. Приємно прочитати. Радий за тебе, тому, що якщо людина задоволена своїм начанням, роботою, то все вдається. А у тебе після слова задоволена)))) посмішка, значить справді все гарно. Успіхів. А що порадиш 11-класникам? На що ти б звернула увагу будучи зараз в 11 класі? У школі, я так зрозумів, було навчатись легше? Ну і чи є в тебе предмет нформатика? :) Це мене з точки зору вчителя інформатики цікавить.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за побажання))Ні,інформатики поки що немає)Звичайно навчатись у школі було легше, але прийшовши в університет я зрозуміла, що головним моїм завданням стало вивчення англійської мови.Тобто головний акцент потрібно зробити саме на цьому предметі. Тому, я б порадила 11-класникам у навчанні, а зокрема у підготовці до ЗНО, зосередитись на основному і не вчити "лишнього" , усього все одно не вивчити. Потрібно зібратись з думками і повірити в свої можливості. Те "злісне" ЗНО не таке вже й страшне)))І до речі це шанс довести, що людина може власними силами досягти задуманого)))

    ВідповістиВидалити